zondag 14 september 2014

Glazen bolletje en flesje

Nieuw bij Scrap-Unlimited is dit glazen bolletje en de flesje. De flesjes zijn nu nog verkrijgbaar in 2 maten maar er zijn andere maten onderweg.

                                                                   


Ik was al langere tijd op zoek naar deze glaasjes en met name het bolletje. Mijn handen jeukten natuurlijk om er iets mee te maken. Het is onderstaande shadowbox geworden waarin ik het bolletje als lampje het gebruikt 


Als je een klein bedeltje op de kurkjes plakt krijg je ook een heel leuk effect!


Het bolletje als hanglampje , hoe leuk is dat! Ook kan ik me voorstellen dat het in een Steampunk kast erg gaaf staat!


Groetjes Bettina

23 opmerkingen:

  1. SUPER GAAF !!
    Ik kijk mijn ogen uit.
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woooow geweldig Bettina !! Echt schitterend !! En mijn bestelling vorige weer is super, leuk extraatje en weer turbosnel, bedankt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh...zucht..wat is dit mooi..ik blijf kijken en nieuwe dingen ontdekken. Héél gaaf deze shadowbox en het hanglampje is heel leuk bedacht (inderdaad een beauty).
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat bolletje is gaaf!!!! super mooie shadowbox is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, soo many lovely details with this great paper, Gorgeous!!

    BeantwoordenVerwijderen