dinsdag 22 oktober 2019

Borduurring Secret Wood

Borduurringen zijn zo leuk om te decoreren! 
Samen met het prachtige Secret Wood papier van ABstudio, chipboard van Scrapiniec en bloemen hoop ik jullie te inspireren en misschien ook zo'n leuke winter/kerst decoratie te maken.





De borduurring is wit geschilderd en op de achterkant heb ik het romantische bos tafereel  gelijmd.
Uit een ander vel heb ik de grote bloemen en bessen geknipt en onder de ring gelijmd.

De mooie chipboard ringen van Scrapiniec heb ik op de ring gelijmd na op de achterkant van deze eerst papier met de rendieren gelijmd te hebben.
Vervolgens aangekleed met heel veel diecuts die ik uit de vellen heb geknipt samen met bloemen van Scrap-Unlimited en 49andMarket.

Gebruikte materialen:



Groetjes Bettina

13 opmerkingen:

  1. Geweldig , heel erg mooi en sfeervol. heb ook n compleet workshop pakket hiervan??.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van deze hebben we geen KIT, de link naar de artikelen staat erbij en is heel simpel en leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit, en die hert die erbovenop staat maken het helemaal af!!!🤩🤩🤩
    Spijtig dat er geen kit van is.
    Mvg Gina België 😉

    BeantwoordenVerwijderen