donderdag 8 februari 2018

Nieuw chipboard en mixed media layout

Er zijn zulke mooie grote nieuwe chipboard teksten binnen gekomen! Ideaal op een scrap layout of op de voorkant van een album.
  

                                             
                                     Tutorial achtergrond:
Als eerste heb ik even gekeken met welke kleuren bloemen ik wilde werken. Met  tape heb ik banen getrokken, dit kun je ook doen met stroken letterpapier. Deze licht wit gemaakt met witte gesso. Daarover gestempeld met de mooie tekststempel. Met 2 kleuren spray flink gespetterd over het geheel ( Lindy's Stampgang: Smokey Saphire & Whale watch blue)

Met modeleerpasta en een stencil blokjes aangebracht. Deze iets geaccentueerd met een stift. Het mooie frame van Scrapiniec heb ik in stukken geknipt ( ruitjes onder de foto)
en ook gesprayd. De afbeelding heb ik op een stuk karton gelijmd zodat er ruimte ontstaat om allerlei embellishments eronder te verwerken. Probeer hierbij te clusteren en flink te stapelen. Het roze sabby chic laat zich prima sprayen (Na flink wat schuiven met de diverse embellishments , bij stempelen, nog meer spetters aangebracht....de layout afgewerkt met de nieuwe chipboard tekst: Beautiful day.

Gebruikte materialen:


1 opmerking: