zaterdag 7 juli 2012

I love Downton Abbey

Ik ben ontzettende fan van Downton Abbey. De sfeer, de inrichting maar bovenal de prachtige avond
jurken van de vrouwen. Als ik ook zo slank en mooi zou zijn dan wist ik het wel!
Het papier is van Simple Stories uit de Documented collectie.De gebruikte embellishments staan onder de foto's met een link naar Scrap-Unlimited.nl


                                 

Gebruikte embellishments:

De bloemen en brads van Scrap-Unlimited zijn deze week in de aanbieding!


Van het restmateriaal heb ik nog een Tag gemaakt, ik weet nu al aan wie ik hem ga geven!


 Groetjes,
Bettina


1 opmerking:

  1. hoi hoi wat een mooi papier dit zou ik wel willen voor die box die we bij de crop gaan maken willen gebruiken. Ik vind hem weer zeer geslaagd. Ook de label vind ik erg leuk. \

    groetjes
    Femmina

    BeantwoordenVerwijderen