maandag 15 april 2013

Workshop werken met een sjabloon

Op de Creativa stond ik tegenover La Blanche,zij maakt prachtige projecten in Steampunk stijl.
Ook verkocht zij sjablonen waarmee je leuke layouts kunt maken. Daar heb ik 1 van meegenomen en ben aan het experimenteren gegaan. Het leuk mij leuk  om hier een workshop mee te geven. Ik weet dat Annette en Margriet, 2 cursisten van mij,al enthousiast zijn. Nadere info over tijden en datum volgen nog.


 
Ik heb een 3d lijst gebruikt waardoor je meer diepte krijgt.Het papier is van Kaisercraft.
Lijkt het je leuk mee te doen mail dan naar:bettina.kleijer@live.de
 
Groetjes Bettina


                              

2 opmerkingen:

  1. Ik houd niet zo van steampunk maar dit ziet er wel super uit. Leuk zo'n workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit schitterend gemaakt Bettina.
    Het geld is overgemaakt hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen