dinsdag 31 december 2013

Happy New Year

 
Zo de laatste blogpost van 2013. Afgelopen jaar was erg succesvol voor Scrap-Unlimited,we krijgen het steeds drukker en zijn daar natuurlijk erg blij mee. Ik kan het allang niet meer alleen af en daardoor heb ik dit jaar Jasmijn in dienst genomen. Tevreden klanten vinden we erg belangrijk en dat blijft ook in 2014 hoog in ons vaandel staan!  We gaan ook in 2014 weer op zoek naar leuke produkten, pakketten ontwerpen en beurzen draaien. Een van de produkten die we het afgelopen jaar in het assortiment hebben genomen is het prachtige laser gesneden chipboard. Het verkoopt inmiddels zo goed dat we dat assortiment  gaan uitbreidden in 2014. De hardloper is de Elegant Dressform. Kon het niet laten om er een tag mee te maken en zo het jaar 2013 creatief af te sluiten.
 
 
Ik wens julie allemaal een gezond en creatief 2014!
 
Groetjes Bettina

 

1 opmerking:

  1. Happy New Year Bettina, wat een geweldige blog heb jij zeg, wat een heerlijke projectjes heb je gemaakt, echt heerlijk vintage, ben er gek op. Ik ben volger geworden want ik vindt het echt superssss mocht je een kijkje willen nemen op mijn blog dan heel graag hoor http://www.cardscreativity.blogspot.com veel liefs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen