dinsdag 22 december 2015

A little bird told me........

Wat is het toch leuk om een uit de hand gelopen hobby te hebben!
Ik ben niet zo van de feestdagen, geef mij maar de normale dagen waar ik gewoon mijn ding kan doen . Lekker op mijn hobbykamer zitten en creƫren. Maar zoals zovelen moet ik er toch aan geloven en de boodschappen in huis halen ,op visite gaan...........Maar toch niet zonder nog even wat gepost te hebben.

                                       


Ik heb hiervoor een tag ,die is opgebouwd uit 3 lagen, gemaakt. As het papier heb ik licht beschilderd met witte gesso om het softe erin te krijgen. Verder met modeleer pasta gewerkt. De kleuren van de ondergrond zijn gemaakt met mica poeder.

Gebruikte embellishments:



                                  
                                      Scrap-Unlimited takjes
                                        


Ik wens jullie allemaal gezellige kerstdagen!

Groetjes Bettina

1 opmerking: