maandag 27 juni 2016

Nieuw designteam lid Heike

We hebben weer een nieuw designteam lid! 
Heike trapt meteen af met een prachtig mixed media project en tevens stelt ze zich hier aan jullie voor:

   

Hoi vrienden van Scrap-Unlimited,
Mag ik me even voorstellen:
Mijn naam is Heike, beter bekend in de sociale media wereld als Heikes Augenblick. Ik ben getrouwd met de liefde van mijn leven. wij hebben samen 4 kinderen, 1 schoonzoon en 3 kleinkinderen.Dus voldoende foto's die een layout , canvas of miniboek nodig hebben! Mixed media is mijn stijl, veel verf en mediums en natuurlijk chipboard. Ik verheug me erop mijn creaties met jullie te delen. Bettina bedankt dat ik in jouw geweldige team mag meedoen!



                     


Op Heike's blog vind je een hele gave tutorial hoe ze dit mixed media project gemaakt heeft!





                                                    Gebruikte embellishments:
                                           Chipboard Libelle
                                            Chipboard Believe

                                             Groetjes Bettina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten