zondag 15 september 2019

Mixed media canvas

Zelf ben ik groot fan van het mooie papier van ABstudio. Het papier is eigenzinnig, apart, vintage, prachtige kwaliteit...…... kortom altijd een uitdaging om er iets mee te maken.
Voor deze mixed media layout heb ik 3 vellen uit de Take me There paperpad gebruikt samen met kant en bloemen.
 
 De ondergrond heb ik gespoten met 2 kleuren sprays van Lindy's Stampgang. Daarbij heb ik flink veel water gespoten om het geheel iets te vervagen. Daarna met een stencil structuur aangebracht. Uit het vel met de tags diverse tags uitgeknipt en vervolgens stukjes karton eronder gelijmd om meer diepte te krijgen. Jammer genoeg zie je dat op de foto niet zo goed. Door met deze lagen te werken kun je de diverse embellishments gedeeltelijk eronder schuiven waardoor je een samenhangend geheel krijgt. Het kant met de bloemen heb ik gekleurd met dezelfde sprays als de ondergrond.Als laatste met watervaste inkt her en der gestempeld.


                                                  Gebruikte materialen



Groetjes Bettina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten