vrijdag 1 mei 2020

Artistiko Cirkel

De nieuwe artikelen van Artistiko, papier en MDF figuren, zijn zo gaaf dat mijn handen jeukten!
Dat raampje is zo gaaf..................




Tutorial

 1. De mdf cirkel van Artistiko heb ik eerst beschilderd met witte gesso. Vervolgens met het mooie stencil van ABstudio en modeleerpasta structuur aangebracht. Door de modeleerpasta heb ik Colour Glow Coral Red en een klein beetje Tiger Eye gemengd.Deze ondergrond vervolgens gekleurd met 2 kleuren Colour Glow die ik eerst vermengd heb met water. Dit goed laten drogen en dan met witte gesso de structuur highlighten.
2. Het chipboard Takjes met raster van Scrapiniec is gekleurd met Tiger Eye Colour Glow. Deze lijm je op de cirkel, vervolgens het raam met de luiken( raam en luiken wit schilderen ). Omdat je het rechter luik op het chipboard lijmt heb ik onder het raam en het linker luikje wat karton gelijmd zodat deze dezelfde hoogte krijgen.
3.Knip de grote bloemen swirl uit vel 02 en lijm deze onder het raam.
4. Knip de krans uit vel 04. Gebruik hiervoor een gedeelte dat je op het stuk van 02 lijmt. Hieronder wat kleine stukje karton lijmen zodat je iets meer diepte krijgt.
5.Lijm de overige stukken van vel 04 en takjes op het geheel.Het andere stuk chipboard lijm je tussen de bloemen rechtsonder.
6. Knip het kant Veren in stukjes en lijm deze her en der tussen de bloemen.

                                       Gebruikte materialen:

Groetjes Bettina


                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten