maandag 16 maart 2020

Mixed media lay-out

Je kunt ook met weinig materialen een leuk mixed media canvas maken!
Het prachtige papier van ABstudio leent zich super voor een vintage lay-out!





                                                                   Tutorial:

Na het canvas eerst geschilderd te hebben met witte gesso heb ik met stencil ID82 structuur aangebracht met modeleerpasta. Met de Colourglow Opal heb ik kleur aangebracht. Dit poeder heb ik flink verdund met water om een zacht geheel te krijgen. Leg de uitgeknipte stukken uit het vel Vintage Love van ABstudio op het canvas en lijm deze vast.



De frames van ABstudio heb ik eerst geschilderd met de kleur Tiger Brown Colour Glow. Deze ook eerst verdunnen met water. Daarna heb ik de Crackle pasta op de frames aangebracht.



De uitgeknipte blaadjes uit het vel van ABstudio heb ik geschilderd met Tiger Brown Colour Glow( verdunnen met water ) Je krijgt zo een hele mooie glans op de blaadjes!

Nadat ik het geheel gelijmd had heb ik her en der nog accenten aangebracht met watervaste inkt en een stempel.

Gebruikte materialen:



Groetjes Bettina

1 opmerking: