maandag 7 september 2020

Canvas Winter Tales

 Wat is het Winter Tales papier van Stamperia toch mooi!

Wel hoor ik veel van klanten dat ze soms niet weten hoe het papier te gebruiken ivm met de vele afbeeldingen op de vellen. Dat is soms inderdaad wat omdenken maar je zou ook kunnen denken aan home deco projecten. 

Ik heb dit canvas in mixed media stijl gemaakt en het mooe raampje van Snipart gebruikt. Daar zou je evt. ook een foto achter kunnen doen.

 


Het canvas heb ik eerst geschilderd met witte gesso. Vervolgens met een stencil heb ik crackle pasta aangebracht dat ik eerst op kleur heb gebracht met Colour Glow in de kleur Tanzanite. Op deze basis heb ik veel sneeuwsterren en swirls gelijmd die je uit de betreffende vellen kunt knippen. Onder het raam heb ik een mold van Stamperia uit de Frames collectie gelijmd en toen daarop het raam met luiken. Op deze manier krijg je meteen diepte in het werk. Daarna verder gedecoreerd met de blauwe bloemen , chipoard sterren en Snow Flakes. Het raampje , luiken en de sterren zijn ook geschilderd met het Tanzanite poeder dat ik eerst met iets water heb vermengd.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten