dinsdag 13 augustus 2013

Nieuwe mixed media artikelen

Vandaag nieuwe mixed media artikelen toegevoegd aan de winkel. Het zijn dunne bronzen artikelen die uitermate geschikt zijn om te stapelen zoals je mij dit soort projecten vaak doet. Ze zijn uiteraard ook prima geschikt om mee te scrappen. Je kunt ze ook goed
 primen en dan in elke gewenste kleuren schilderen.Of doorknippen, ombuigen........... de mogelijkheden zijn talrijk.

                                                                          
Ronde frames Druppels Bloem met blad
 

Frames rond/ovaal

Vlinders

 
4 bladeren
Voor het bovenstaande doek heb ik gebruik gemaakt van :
4 Bladeren
Druppels
Bloem met blad
Sleutels
en diverse bedels uit het assortiment van Scrap-Unlimited by Bettina zoals de grote vogelkooi,klokjes................
 
 
Ik krijg zoveel positieve reacties op dit doek dat ik jullie onderstaand plaatje ook even wil laten zien:
 
Dit is het doek voordat het gespoten wordt. Ik was een beetje nerveus hiervoor want dit is eigenlijk nog maar mijn 4-e experiment. Heb het geheel gespoten met glimmermist in 5 kleuren. Omdat ik dit zo leuk vind om te doen en eventueel anderen hiermee kan inspireren heb ik besloten om ook mixed media embellishments aan de winkel toe te voegen.

Voor de diverse gebruikte produkten klik hier:
http://www.scrap-unlimited.nl/c-2183131/mixed-media/
http://www.scrap-unlimited.nl/c-1508578/bedeltjes/
http://www.scrap-unlimited.nl/c-1305469-3/vintage-embellishments/

                                                              

                                                              Groetjes Bettina
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten