woensdag 18 juni 2014

Nieuwe artikelen

Deze week weer een aantal nieuwe artikelen aan de winkel toegevoegd. Dit zijn voorlopig de laatste nieuwe artikelen voordat we met vakantie gaan. We zijn dit jaar op zomervakantie vanaf 9 juli tm 10 augustus.
Ik heb de diverse nieuwe artikelen verwerkt op deze oude fles.

                                                             


   Resin kopje
Het resin kopje past perfect in de vulsleutel!



De fles heb ik beplakt met decoupage papier, deze heb ik opgeplakt met een mat antieke Mod Podge. Dit omdat deze niet glanst maar mooi mat is.Vervolgens alle embellishments opgeplakt met een lijmpistool. De strook lint , die ook nieuw is, heb ik door een gesp getrokken uit de Dresdens embossed paper collectie:



Het Dresden embossed papier is zo leuk om mee te werken, voor deze fles heb ik het papier eerst geverfd met zwarte gesso en toen met Old silver van Inka Gold bewerkt. Aan beide zijkanten van de fles zijn 2 ramen geplakt om zo voor wat symetrie te zorgen. Deze zijn ook weer bewerkt met gesso en inka gold.

Verder is de Fles aangekleed met:

Groetjes Bettina









1 opmerking:

  1. Wat is de fles mooi geworden.
    Leuke artikelen die je hebt toegevoegd.
    Groetjes Bertina

    BeantwoordenVerwijderen