zaterdag 11 oktober 2014

Canvas


Binnenkort is de Kreadoe! De nieuwe artikelen komen 1 voor 1 binnen, dus genoeg te doen. 
Voor de Kreadoe dit voorbeeld gemaakt met enkele nieuwe artikelen. 1 tipje van de sluier kan ik al geven: de miniboekjes komen ook in het assortiment! Zo leuk in een shadowbox of zoals hier op dit canvas.  Op dit canvas heb ik een soort plankje gemaakt zodat je een leuk 3d effect krijgt.



De achtergrond heb ik eerst bewerkt met modeleerpasta en 3 kleuren Colour Blooms van Prima Marketing. Het glimde mij iets teveel en heb daarom Distress embossingpoeder van Tim Holtz erop laten smelten. Daarna her en der enkele stempelafdrukken  gezet met watervaste inkt.
De nieuwe glazen flesje heb ik geschilderd met een krijtverf die tegenwoordig te koop zijn van meerdere fabrikanten. Zo krijg je weer een heel ander effect.


                                                       Gebruikte embellishments:
                                                             Ovaal Frame
                                                             Glazen flesjes
                                                             Kaptafel frame
                                                             Bronzen schaar
                                                             Diverse bedels

                                                            Groetjes Bettina
                                             


2 opmerkingen:

  1. Het is weer prachtig. Wat ben jij in een korte tijd gegroeid. Zo mooi is jouw werk. Ik ben fan. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super gaaf weer!!! Bedankt voor de inspiratie en tot woensdag!!
    Groetjes xoxo

    BeantwoordenVerwijderen