donderdag 18 december 2014

Kerst canvasje

Gisteren was ik een bestelling aan het inpakken voor een mevrouw die heel veel van deze Cherubijntjes had besteld. Dan ga je je toch afvragen wat ze ermee gaat doen, en ja hoor daar ging mijn hoofd: een mini canvasje in Kerststijl.

                                                         

Gebruikte embellishments:



Voor de ondergrond heb ik eerst een stencil gebruikt samen met modeleerpasta, daarna in de gesso gezet.Voor de kleuren heb ik 3 soorten gebruikt, mint,wit en grijs. De diverse embellishments nog weer even aangezet met Inka Gold.

In de laatste nieuwsbrief van Scrap-Unlimited had ik ook al vermeld dat ik in 2015 enkele workshops ga geven bij diverse winkels. De data zijn nu ook bekend:

25 januari bij Scrap&Co
middels een mail naar Sandra kun je je daar opgeven.

15 en 16 mei bij Doe@ding

13 juni bij de Scrapheap

Misschien zie ik jullie daar!

Scrap-Unlimited is gesloten vanaf dinsdag 23 december t/m zondag 4 januari.Er kunnen gedurende deze peroide natuulijk gewoon bestellingen geplaatst worden. Deze worden vanaf 5 januari in volgorde van binnenkomst verstuuurd.

Ik wens jullie allemaal gezellige kerstdagen en gezond 2015!

Groetjes Bettina



1 opmerking: