zondag 18 januari 2015

Design team

Hoe leuk ik het ook vind om voorbeelden te maken met de produkten van Scrap-Unlimited, het lukt gewoon niet altijd wegens tijdgebrek, geen inspiratie............Creativiteit moet uit het hart komen , dan ontstaan meestal de mooiste dingen. Ik ben daarom ook blij dat Marley en Heleen mij gaan ondersteunen en met enige regelmaat mooie projecten van hun hand laten zien. Laten we ze eens aan jullie voorstellen:

                                         

 Hallo , ik zal mij even voorstellen en kort iets over mezelf vertellen.
Mijn naam is Heleen van Rees, ik ben in het dagelijks leven werkzaam in de jeugdgezondheidszorg en in mijn vrije tijd ben ik graag in de weer met papier,lint,kant etc.Na veel creatieve hobby"s beoefend te hebben ben ik ongeveer 10 jaar geleen begonnen met scrappen. In de loop van de jaren is de nadruk meer komen te liggen op het maken van kaarten, hoewel ik af en toe nog graag een mini-album of een home deco project maak. Ook geef ik regelmatig workshops en vind je mijn kaarten in het blad Cards&Scrap.
Ik vind het erg leuk dat Bettina me heeft gevraagd om in haar team te komen en ik verheug me er op kaarten te gaan maken met de prachtige artikelen van Scrap-Unlimited.
                                                   Blog: Scrap, cards and mores

Heleen heeft 2 prachtge kaarten gemaakt en daarvoor de volgende embellishments gebruikt:


Groetjes Bettina

           









1 opmerking: