maandag 19 januari 2015

Designteam

Marley gaat ons team ook versterken:

                                               

Ik ben Marley van der Heijden, 25 jaar uit Eindhoven.
Ik ben begonnen met 3-d kaarten maken, daarna scrapkaarten maar ook al weer gauw over op scrapbooken zelf.Ik vind het super leuk om foto's te verwerken op ee pagina vol met allerlei frutsels.
Ik hou ervan om met foto's van onze hond te werken maar ook met oudere vintage foto's. Ach ja , eigenlijk is alles scrapbaar.Mijn stijl kun je omschrijven als Vintage/shabby. Ik werk veel met bloemen, probeer mijn layouts diepte te geven door met verschillende mediums en produkten te werken.Ook vind ik het leuk om dingen op te pimpen: van klokjes tot kastjes en van vogelhuisjes tot doosjes.Ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn werk!

Groetjes Marley



Marley heeft de volgende embellishments gebruikt:






Groetjes Bettina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten