woensdag 18 november 2015

Mixed media

Volgens mij heb ik een nieuwe verslaving! Goedkope notitieboekjes pimpen , zo leuk om te doen en misschien ook wel leuk om als kadootje te geven voor de komende feestmaand.

        

Het boekjes is eerst bewerkt met witte gesso en toen met modeleerpaste en een mask ( Art van Crafters workshop) de structuur aangebracht. Vervolgens gespoten met 2 kleuren Lindy's Stampgang inktsprays. De bronzen embellisments heb ik apart gespoten maar in dezelfde kleuren.  Flink wat witte gesso op de randen uitgesmeerd voor een ,vervagend, effect.Tussen de lagen door heb ik ook gestempeld met een zwarte inkt.en ,ouderwetse, stempel. De gouden flakes zijn van Prima Marketing en heb ik eerst door een gel gestrooid( die transparant opdroogd) en vervolgens met een spatel opgebracht.


Het prachtige frame is nieuw en nu te bestellen als pre-order


Gebruikte embellishments:



Groetjes Bettina

1 opmerking:

  1. Whaooooo!!! c'est vraiment magnifique, j'dore. Merci beaucoup pour tant de beauté.
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen