maandag 16 november 2015

Nieuw designteam lid

We hebben een nieuw design teamlid!
We zijn erg blij dat Liesbeth ons team gaat versterken! Liesbeth heeft haar sporen inmiddels flink verdiend in Nederland met haar prachtige stempel creaties.Hieronder stelt Liesbeth zich aan jullie voor:

                                     

Hoi allemaal ! Ik ben Liesbeth Fidder, 50 jaar ,woon in Emmen en ik ben heel mijn leven al graag creatief in de weer.Kleding en sieraden maken , kalligrafie , maar vooral ben ik de laatste 10 jaar in de ban van het stempelen. Wat begon met 2 stempels en een doosje inkt is uitgegroeid tot een ernstige verslaving, ha,ha! Ik geef nu workshops in binnen-en buitenland , maak artikelen voor tijdschriften en vorig jaar is mijn eerste boekje met stempeltechnieken uitgekomen. Graag combineer ik stempels met mixed media technieken en de prachtige produkten van Scrap-Unlimited komen daarbij super goed van pas. Ook omdat veel daarvan helemaal mijn stijl is en er zo enorm veel mee mogelijk is! Dus ben ik dan ook heel blij en vereerd dat Bettina me vroeg het designteam te komen versterken.





Liesbeth heeft een mini boekje gemaakt van de bronzen bladeren


Gebruikte embellishments:

Groetjes Bettina




Geen opmerkingen:

Een reactie posten