zondag 13 december 2015

Mixed media notitieboekje

Notitieboekjes zijn zo leuk om te pimpen! Geef hem aan mijn moeder met kerst denk ik.
Afgelopen vrijdag zijn er weer heel veel nieuwe artikelen van Scrapiniec binnen gekomen, het is me nog niet eens gelukt om ze allemaal op de site te zetten maar ze zijn leuk! In combinatie met de bronzen takjes en aronskelken dit boekje gemaakt.

                                                     

Het boekje heb ik eerst geschilderd met witte gesso. Vervolgens met structuurpasta en het stencil Flourish van Tim Holtz de voorkant bewerkt. Het geheel is gespoten met glimmermist Olive Vine en een spray die ik zelf gemixt heb van mica poeder yellow en water. Nadat dit droog was nog een keer met hetzelfde stencil en modeleerpasta een laag opgebracht,deze blijft dan ook wit. Vervolgens het geheel bestempeld met watervaste inkt en een stempel. Met flakes van Prima heb ik een soort van baan getrokken en toen deze droog was met gesso geschiderd. Daarna het heel opgewerkt met de embellishments. De bronzen takjes, aronskelken , grote bladeren en de Primavera set zijn ook gespoten in dezelfde kleuren als de voorkant.



Gebruikte embellishments:




Groetjes Bettina

6 opmerkingen: