maandag 28 maart 2022

MDF Frame

Wat is het nieuwe MDF toch gaaf!

Dit keer heb ik het grote Victorian frame type 1 gebruikt en daar met Rice papers een leuk zomers geheel van gemaakt!

 

De rand van de lijst heb ik eerst beschilderd met een ivoor kleurige acrylverf. Vervolgens daarover de Crackle Paste van Stamperia. Toen deze droog was heb ik deze met de nieuwe Antiquing Wax Ash Grey bewerkt, licht opbrengen en vervolgens eraf wrijven.
In het frame heb ik Ricepaper 1125 gelijmd met decoupagelijm. Vervolgens met ijsstokjes een soort van panneltje gemaakt en daar en gedeelte van Ricepaper 0952 opgelijmd.

Het geheel gedecoreerd met schelpen uit de mould. Deze heb ik gekleurd met de Ash Grey wax van Finnabair en de Patina Anticante Shadow van Stamperia. Langs alle randen heb ik ook nog de patina aangebracht. Zorg wel dat je dan het rice paper goed gelakt hebt zodat je de patina goed kunt uitvegen.

Gebruikte artikelen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten