zondag 12 januari 2014

Steampunk shadowbox


De embellisments van Scrap-Unlimited zijn natuurlijk ook uitermate goed te gebruiken in een shadowbox.


Het prachtige papier is van Graphic 45 uit de Steampunk Debutante collectie en is jammer genoeg niet meer verkrijgbaar. Bij de volgende detail foto's zal een link naar alle gebruikte artikelen zetten en hoe ik de embellishments bewerkt heb.

De bronzen embellishments heb ik bewerkt met gesso en een alcohol inkt. Niet alle embellishments zijn bewerkt omdat je anders zo'n geschilderd geheel krijgt.


Het chipboard heb ik eerst zwart geschilderd en daarna voor een iets oud effect aangezet met gesso.

Het zware bronzen frame is gespoten met alcoholinkt maar dan zonder gesso, dat geeft een prachtig effect.Op het frame is 1 van de nieuwe zware bronzen frames geplakt en daarop weet een zwarte resin ovaal.




De pootjes die ik voor deze box gebruikt heb:

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en er eventueel wat inspiratie uithalen!

Groetjes Bettina





Geen opmerkingen:

Een reactie posten