woensdag 20 maart 2019

Vintage paaseieren

Elk jaar zie ik mooie paaseieren in allerlei stijlen voorbij komen maar was altijd te laat om iets te kunnen maken.....
Dit jaar ben ik op tijd! Samen met het mooie Ricepaper van Stamperia en styropor eieren is dit het resultaat geworden. De onderkantjes zijn gewoon een lege wc paperrol die ik in stukken heb geknipt.

 


De eieren heb ik beplakt met de 2 mooie vellen ricepaper van Stamperia. Ter afwerking heb ik de mooie tinnen figuren met goudkleurige coating eerst behandeld met een heel dun laagje witte gesso en vervolgens de Mint Sparkle wax van Finnabair opgebracht. De onderkantjes heb ik beschilderd met een goudkleurige vef, stukjes ricepaper opgebracht en vervolgens met de wax en witte gesso een oud uiterlijk gegeven.

V
oor 3 eieren in 3 maten heb je 2 velen Ricepaper nodig.
We verkopen de styropor eieren nu in 3 maten!

                                       Gebruikte materialen:

Groetjes Bettina

4 opmerkingen:

  1. Supergaaf geworden!!! Ga ik uitproberen samen met mijn zusje die laatst aan mij vroeg of ik iets leuks kon bedenken om te maken voor Pasen. �� hoef ikzelf nu niet meer te doen..dit is echt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik zon setje wil wat ben ik dan ongeveer kwijt

    BeantwoordenVerwijderen